Dzień dobry, szukamy firmy, która podejmie z nami współpracę związaną z serwisem sprzętu medycznego oraz będzie się też zajmowała utylizacją. Poniżej wysyłam nasze wymagania oraz zakres pracy. Proszę o składanie ofert.
Wymagania:
podpisanie umowy współpracy oraz umowy o poufności
akceptacja Kodeksu Etyki Dostawców zleceniodawcy
doręczenie niezbędnych informacji do założenia dostawcy w bazie danych zleceniodawcy
przejście wymaganych szkoleń zleceniodawcy z zakresu: IT, BHP, itp oraz procedur zleceniodawcy
wymaganych do przeprowadzenia obsługi serwisowej aparatów
praca na sprzęcie i systemie doręczonym przez zleceniodawcę
zgoda na audyt lokalny (w siedzibie dostawcy) przeprowadzany przez zleceniodawcę lub
wyznaczone przez niego osoby
posiadanie osobnego pomieszczenia „biohazard”. Pomieszczenie to powinno spełniać wymagania BSL-2 a w szczególności powinno zostać: zabezpieczone przed dostępem nieupoważnionych osób, być oznakowane (m.in. piktogram zagrożenia biologicznego) oraz powinno zostać wyposażone w: łatwo zmywalną wykładzinę, meble, w tym krzesła z materiałów łatwo zmywalnych (np. tworzywo sztuczne), umywalkę, instrukcje bhp i ppoż., w tym postępowania po ekspozycji, postępowania z odpadami)
Dodatkowo pomieszczenie powinno: mieć dobrą wentylację, być bez progów na wejściu, posiadać odpowiednia wielkość tak aby miało wydzielone boksy do segregacji, zapewniać odpowiednią temperaturę (obowiązkowo termometr w pomieszczeniu lub inny sensor mierzący temperaturę), niezależne wejście
spełnianie odpowiednich standardów, zgodnie z wymaganiami lokalnymi BHP/PPOŻ
posiadanie wewnętrznych instrukcji roboczych świadczonych usług
praca z używanym sprzętem medycznym – świadomość narażenia na zagrożenie czynnikiem
biologicznym
przystosowanie pracowników do pracy z w/w zagrożeniem – szczepienie pracowników posiadanie certyfikatu ISO będzie dodatkowym atutem
umowa z firmą specjalizującą się w utylizacji odpadów (baterie/sprzęt elektroniczny) faktura wystawiana w cyklu miesięcznym
forma rozliczenia: per sztuka urządzenia
termin płatności: 60 dni
Zakres pracy:
odbieranie i segregacja urządzeń medycznych dezynfekcja urządzeń medycznych
usunięcie baterii z urządzenia medycznego
utylizacja baterii
raportowanie urządzeń medycznym w dedykowanym systemie zgodnie z otrzymanymi od zleceniodawcy
wytycznymi
Zgodnie z segregacją: zapakowanie i odesłanie części urządzeń we wskazane miejsce w cyklu tygodniowym lub utylizacja urządzeń medycznych