Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

WYDARZENIA SALMED 2016: IV Ogólnopolska Konferencja dla zarządzających, właścicieli i lekarzy oraz zespołów medycznych

MedicalOnline.pl | 2016-02-17

Zarządzanie, wizerunek, prawo, medycyna – to główne tematy, które poruszone zostaną podczas Konferencji Medical Maestro Business na targach SALMED w dniach 12-14.04. 2016 r. w Poznaniu.

Wykłady

Zarządzanie – to jedno z zagadnień, wokół którego organizatorzy zbudowali cykl wykładów. Jednym z nich będzie kierowanie placówką medyczną w 2016 i 2017 r. w kontekście wyzwań marketingowych. Kolejny temat to współczesne zarządzanie w medycynie – o skuteczności lidera i o problemach, jakie napotyka w zarządzaniu pracą zespołu. Organizatorzy poruszą wątek coachingu w polskich szpitalach oraz jakości pracy zespołów medycznych w kontraście skuteczności i efektywności jednostki medycznej.

W ramach bloku poświęconemu wizerunkowi, będzie można posłuchać o motywie wizerunku zarządzających zarówno w Internecie, jak i tym rzeczywistym, stanowiącym dla pracowników, konkurentów, partnerów i pacjentów konkretny przekaz i źródło wiedzy.

W zakresie tematów związanych z medycyną, przewidziano wykład pt. „Geriatryczny pacjent – przyszłość polskiej medycyny. Opieka krótkoterminowa i długoterminowa na przykładzie ZOL i oddziału geriatrycznego. Obowiązki, problemy, sukcesy”.

O bazach danych pacjentów będzie mowa na wykładzie „Przyszłość i teraźniejszość: ochrona wrażliwych danych osobowych w placówce medycznej. Monitoring i nowoczesne rozwiązania posługiwania się bazami danych o pacjentach”.

Warsztaty

W ramach Medical Maestro Business odbędzie się cykl warsztatów. Pierwszy dotyczyć będzie trudnych pacjentów w medycynie. Omówione zostaną przypadki tych wymagających, internetowych, poszukujących, (nie)współpracujących, agresywnych, kosztowo-niskobudżetowych, luksusowych i opiniotwórczych.  Drugi warsztat poświęcono opinii o lekarzu i placówce medycznej. Omówione zostaną zagadnienia prawne dotyczące walki w Internecie o wizerunek i dobre imię. Wielkopolska Izba Lekarska podczas trzeciego warsztatu poruszy temat etycznego marketingu: jak pracować skutecznie, generować dochody pozostając w zgodzie z prawem? Uczestnicy otrzymają skutecznie rozwiązania z zakresu marketingu i zarządzania. Ostatni z warsztatów podejmie temat „Gra liczb – inżynier w placówce medycznej, czyli narzędzia i metody lean healthcare oraz lean hospitals jako wzrost efektywności ekonomicznej oraz bezpieczeństwo pacjenta. Benchmarking metod.”

Sesja VIP

Sesja będzie dotyczyła prawa w organizacji dla medycyny, a rozmowy odbędą się w gronie najlepszych praktyków w kraju, które tworzą: adw. Katarzyna Golusińska, dr n. med. Krzysztof Kordel, dr n. med. Marek Lewandowski, dr n. ekon. Magdalena Szumska. Poruszana tematyka to: kontrakty, pracownicy, relacje B2B, tragiczne skutki (nie)leczenia, pacjent jako klient, konkurencja, marketing, prywatne usługi, „wolny” rynek, przepisy i zapisy, kierunki zmian.

Targi SALMED to również ekspozycja

Liderów branży, którzy zaprezentują najbardziej innowacyjne produkty i rozwiązania z zakresu aparatury i instrumentów medycznych, wyposażenia szpitali, klinik i gabinetów medycznych, sprzętu laboratoryjnego, rehabilitacyjnego i fizjoterapeutycznego, sprzętu wykorzystywanego w medycynie ratunkowej i ratownictwie medycznym oraz technik komunikacji i informacji.

Więcej informacji na www.salmed.pl

Tagi: SALMED