Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

Kongres Medycyny Polskiej

MedicalOnline.pl
Kongres Medycyny Polskiej

Data26 luty 2015 r.
LokalizacjaKatowice, Hotel Qubus, ul. Uniwersytecka 13

Podczas konferencji najwybitniejsi eksperci podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą oraz doświadczeniami, które pomogą w podejmowaniu najlepszych i najbardziej trafnych decyzji biznesowych, jak też ułatwią zarządzanie placówką leczniczą. Wzbogacana tematyka naszych spotkań pozwala utrzymać nam zainteresowanie oraz zadowolenie gości organizowanych przez nas wydarzeń.  Dzięki podzieleniu spotkania na trzy bloki tematyczne, będzie możliwe przedstawienie bardzo szerokiego spektrum tematów dotyczących funkcjonowania placówki leczniczej. Kongres będzie doskonałą okazją do rozwoju osobistego i zawodowego osób, które piastują niezwykle ważne stanowiska w Ochronie Zdrowia.

Tematyka obejmuje m.in.:
  • Perspektywa zmian w systemie ochrony zdrowia (pakiet onkologiczny i inne zmiany planowane przez NFZ)
  • Szanse na rozwój za pomocą wykorzystania środków unijnych
  • Zmiany prawne w zakresie realizacji umów z NFZ
  • Implementacja dyrektywy unijnej o opiece trans granicznej
  • Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej i proponowane zmiany w ustawie o systemie informacji
  • Możliwości i korzyści płynące ze współpracy naukowej z Uniwersytetem
  • Komunikacja z pacjentem
  • Wpływ znajomości i przestrzegania standardów jakości na bezpieczeństwo pacjentów
  • Normy ISO w podmiotach leczniczych
  • Rozwój placówek medycznych w oparciu o kapitał zewnętrzny
Grupa dedykowana:
  • Dyrektor szpitala oraz jego zastępcy
  • Pełnomocnik ds. jakości
  • Kierownik lub dyrektor przychodni
  • Właściciel prywatnego centrum medycznego / prywatnej przychodni
Wśród wykładowców wystąpią m.in.:

Krzysztof Macha - Ekspert Pracodawców RP i wiceprezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali Prywatnych.
Jest także przewodniczącym „Medivite” i publicystą branżowym, (m.in „Healthcare Management Magazine”, „Czasopismo OSOZ” .  Od 2002 roku jest dyrektorem KLINIKI OKULUS sp. z o.o. w Katowicach. W ośrodku prowadzona jest pełna diagnostyka okulistyczna dzieci i dorosłych, leczenie laserowe i chirurgiczne chorób oczu. Ośrodek jest liderem zawansowanych technologii medycznych w obszarze okulistyki, prowadzi szereg kampanii społecznych w Polsce i w krajach afrykańskich (akcja „Okuliści dla Afryki”).

Krzysztof Nyczaj
od 1998 roku związany z systemem Ochrony Zdrowia. Brał aktywny udział w tworzeniu polskiego systemu ubezpieczeń zdrowotnych, w tym w organizowaniu Mazowieckiej Regionalnej Kasy Chorych. Od 2001 do 2008 roku z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Kierował kilkoma ważnymi dla polskiego systemu opieki zdrowotnej projektami informatycznymi. Są to m.in. „Rejestr Zakładów Opieki Zdrowotnej”, „Platforma udostępniania on-line usług rejestru zakładów opieki zdrowotnej – e-RZOZ” oraz „System Rejestracji Systemów Kodowania i Klasyfikacji Statystyki Resortowej. Wniósł znaczący wkład w przygotowywanie wielu aktów prawnych dotyczących systemu informacyjnego ochrony zdrowia, w tym dotyczących elektronicznej dokumentacji medycznej, systemu kodów resortowych oraz rejestrów medycznych. Autor książki: "Elektroniczna Dokumentacja Medyczna" - wyd. Wiedza i Praktyka 2011r. Prelegent z dorobkiem ponad 2000 godzin wykładowych i szkoleniowych. Ekspert Data Techno Park sp. z o.o. we Wrocławiu. Publikuje m.in. Służbie Zdrowia, Menedżerze Zdrowia, Rynku Zdrowia, IT w Administracji.

Piotr Nowak
Absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Elektroniki i Nauk Informacyjnych oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą IT związany od połowy lat 80-tych. Specjalista w zakresie sieci komputerowych oraz rozwiązań wirtualizacji zasobów, projektant architektury systemów, analityk i konsultant. Gorący propagator metodycznego zarządzania projektami IT w oparciu o metodyki oraz dobre praktyki zarządzania. Od połowy lat 90-tych kieruje firmą zajmującą się wdrażaniem systemów informatycznych, od ponad 8 lat w sektorze ochrony zdrowia.

Kierowana przez niego spółka pozyskuje również środki unijne i to z dobrym skutkiem.

Agnieszka Pietrzak, adwokat  
absolwentka aplikacji sądowej przy Sądzie Okręgowym w Warszawie. W 2008 r. zdała egzamin sędziowski., w tym samym roku uzyskała uprawnienia adwokata (Okręgowa Izba Adwokacka w Warszawie).  Specjalizuje się w obsłudze prawnej z zakresu prawa ochrony zdrowia, prawa gospodarczego, prawa nieruchomości i prawa pracy. Koncentruje się  w szczególności na doradztwie przedsiębiorcom w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Reprezentuje klientów w sporach sądowych m.in. z Narodowym Funduszem Zdrowia. Autorka publikacji w dziennikach branżowych (Gazeta Finansowa, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Serwis Kadry Zarządzającej ZOZ, Zarządzenie Placówką Medyczną). Prowadzi szkolenia i prelekcje dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi.  Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.

Dominika Kołodziejska – Koza, adwokat
absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie w doradzaniu międzynarodowym koncernom farmaceutycznym, działającym na polskim rynku. Koncentruje się na doradztwie podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w bieżącej działalności, kwestiach regulacyjnych. Bierze udział w sporach przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia. Doświadczenie zdobywała w polskich biurach międzynarodowych kancelarii. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich na Wydziale Zarządzania UW „Zarządzanie w Służbie Zdrowia”. Prowadzi szkolenia dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi. Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.

W celu zgłoszenia swojego udziału prosimy o kontakt telefoniczny na numer 533-163-871 lub mailowy: biuro@mcbkonferencje.pl.

Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 129zł netto/os.

Serdecznie zapraszamy! 

Jakub Wyszogrodzki - Partner
jakub.wyszogrodzki@mcbkonferencje.pl
Mazowieckie Centrum Biznesowe

Al. Solidarności 115/2
00-140 Warszawa

Tel: 506-421-646