Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

"Zdrowe Szpitale" wśród najlepszych

www.nowyszpital.pl | 2014-01-13
"Zdrowe Szpitale" wśród najlepszych

Realizowana przez Think Kong dla Grupy Nowy Szpital kampania „Zdrowe Szpitale” wśród najlepszych kampanii informacyjnych na świecie.
Jury konkursu Magellan Awards 2013 przyznało złotą statuetkę zintegrowanej kampanii „Zdrowe Szpitale” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong oraz On Board PR Ecco Network dla Grupy Nowy Szpital. Jednocześnie kampania została sklasyfikowana na 11 miejscu w TOP 25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie. Celem nagrodzonego projektu było zaangażowanie władz lokalnych i pacjentów w dialog dotyczący efektywnego zarządzania szpitalami w Polsce.  

Kampanię „Zdrowe Szpitale” nagrodzono złotą statuetką Magellan Awards 2013 w kategorii Employee/Intra-Industry Communications. 
Kampania „Zdrowe Szpitale” budowała świadomość potrzeby zmian w zarządzaniu polskimi szpitalami. Osią kampanii był konkurs zachęcający władze lokalne do rozmów 
z mieszkańcami (pacjentami) na temat ich oczekiwań wobec szpitali. Aby wziąć udział w konkursie władze lokalne zapraszały mieszkańców do udziału w internetowej ankiecie. Pytania dotyczyły jakości usług oraz oczekiwań pacjentów wobec placówek służy zdrowia. Nagrodą był sprzęt medyczny i bezpłatny audyt szpitala – dla powiatu, który najaktywniej włączył się w dialog z mieszkańcami (zebrał najwięcej ankiet online). Efektem wspólnych działań Think Kong oraz On Board PR było zaangażowanie 25% wszystkich powiatów w Polsce do czynnego udziału w konkursie oraz wielokrotne dotarcie do mieszkańców 297 powiatów z informacją na temat efektów dobrego zarządzania i działalności Grupy Nowy Szpital. 
Magellan Awards 2013 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) - amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznawane są za programy marketingowe w kilku kategoriach. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.