Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

OPTeam SA obsługuje Program Lojalnościowy ACP Pharma

MedicalOnline.pl | 2009-01-05
OPTeam SA obsługuje Program Lojalnościowy ACP Pharma

OPTeam SA

Rzeszów, 5 stycznia 2008 – Zmierzająca na warszawską giełdę spółka OPTeam S.A. podpisała kontrakt na obsługę Programu Lojalnościowego dla aptek współpracujących z ACP Pharma S.A. Projekt obejmie docelowo 500 placówek sieci w całej Polsce. Start Programu przewidywany jest na początek roku 2009.

Każdy klient biorący udział w Programie otrzyma Kartę Klienta, na której będzie mógł gromadzić punkty z wszystkich wykonywanych w aptece transakcji. Odpowiednia ilość punktów pozwoli na zdobycie nagród. Zostanie również uruchomiona strona internetowa Programu, na której klienci będą mogli sprawdzić stan swojego konta i obejrzeć nagrody.

„Do obsługi Programu Lojalnościowego zostaną wdrożone zaawansowane narzędzia rejestrujące preferencje i zachowania klientów. Wprowadzimy również bardzo rozbudowany system raportowania uzyskanych danych. Doświadczenia zebrane podczas prowadzonych do tej pory w wybranych placówkach działań lojalnościowych sprawiły, że jesteśmy dla dostawców IT bardzo wymagającym partnerem. Spółka OPTeam potrafi nasze wymagania spełnić.” – powiedział Tomasz Kozłowski, Dyrektor Sprzedaży ACP PHARMA.

OPTeam odpowiada za zbieranie, przetwarzanie oraz raportowanie wszystkich danych z Kart Klienta. Do obsługi Programu zostanie wykorzystane Centrum Rozliczeniowe OPTeam oraz elementy autorskiego systemu firmy OPTIcard (m.in. bazy danych oraz narzędzia raportowania).

„W Programie Lojalnościowym dla ACP Pharma nasze Centrum Rozliczeniowe będzie przetwarzało dane setek tysięcy klientów. Tylko nasze niezawodne rozwiązania gwarantują sprawną obsługę takiej ilości informacji. Kontrakt potwierdza silną pozycję, jaką nasza firma zajmuje na rynku obsługi systemów kart elektronicznych” – powiedział Andrzej Pelczar, Wiceprezes Zarządu OPTeam SA.

Dalsze plany zakładają rozbudowę prowadzonych działań o usługi call center. Każdy klient biorący udział w Programie Lojalnościowym będzie mógł skorzystać z telefonicznej konsultacji z dyżurującym specjalistą. Wzmocniona zostanie również komunikacja z klientami, np. poprzez sms-y informujące o promocjach i nowych nagrodach.

Brak tagów