Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

Nowoczesny marketing farmaceutyczny. Wyzwania XXI wieku.

MediPharma Institute Sp. z o.o.
Nowoczesny marketing farmaceutyczny. Wyzwania XXI wieku.

MediPharma Institute Sp. z o.o.

Termin 21-22 września 2010
Termin 19-20 października 2010
Termin 17-18 listopad  2010

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na cykl warsztatów „Nowoczesny marketing farmaceutyczny. Wyzwania XXI wieku.”, składający się z czterech warsztatów poświęconych marketingowi farmaceutycznemu. Ukończenie każdego z nich potwierdzane jest odrębnym certyfikatem.

Wyzwania rynku spowodowały poszukiwanie nowatorskich metod marketingu dotarcia do specyficznego klienta w branży farmaceutycznej.

Proponujemy Państwu warsztaty na temat  nowoczesnych trendów w marketingu.

Udział w nich pozwoli na zdobycie aktualnych  informacji dotyczących min:
  • marketingu farmaceutycznego i powodów jego zmian, 
  • charakterystyki klienta oraz bodźców, jakie na niego oddziaływają i na jakie reaguje,
  • komunikacji  i wywieraniu wpływu,
  • wiedzy o najnowszych narzędziach marketingowych oraz ich przydatności w branży farmaceutycznej, 
  • skutecznego e-Marketingu w farmacji ze szczególnym uwzględnieniem leków Rx.

Poszczególne warsztaty będą prowadzone przez ekspertów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, przez niezależnego konsultanta Pana Tomasza Barałkiewicza oraz ekspertów w wykorzystaniu nowych rozwiązań internetowych  w marketingu farmaceutycznym.

Gwarantuje to otrzymanie przez Państwa aktualnej wiedzy związanej z kierunkiem zmian w marketingu farmaceutycznym. Warsztatowa formuła spotkań zapewni możliwość przećwiczenia w praktyce zdobytych umiejętności. 

Program warsztatów:

I.Marketingowe zarządzanie produktem i marką
II.Marketing i sprzedaż w farmacji. Case study.
III.Skuteczny e-Marketing w Farmacji.


O udziale w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń. 

W celu uzyskania pełnej informacji o konferencji  wystarczy skontaktować się z 
Działem Sprzedaży MediPharma Institute Sp. z o.o.  
tel.: (+48 22) 887 36 60 , fax.: (+48 22) 636  36  63


Tagi: farmacja