Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

E-debata „Marketing usług medycznych”

MedicalOnline.pl | 2010-09-01
26 sierpnia odbyła się debata internetowa „Marketing usług medycznych” organizowana przez Wolters Kluwer Polska, w której udział wzięli Prezes Naczelnej Rady Lekarskiej, dr Hamankiewicz, prezes Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Prywatnej Służby Zdrowia dr Robert Mołdach , dr Elżbieta Majchrzak – Kłokocka, kierownik Działu Marketingu Wojewódzkiego Szpitala w Olsztynie oraz Edyta Stanisz-Busch - Dyrektor Zarządzający Peritus Management. 

Podczas półtoragodzinnej dyskusji eksperci poruszyli wiele ciekawych tematów, między innymi dyskutowali nad  zasadnością posiadania działów marketingu i PR przez publiczne szpitale, a także jak zapobiec pomówieniom rzucanym na lekarzy na forach internetowych. W trakcie trwania debaty, zarejestrowani użytkownicy mieli możliwość zadawania pytań na bieżąco,  za pomocą czatu. 

Strona  www.abc.com.pl/marketing wciąż funkcjonuje, można na niej obejrzeć zapis e-debaty, a także materiały dotyczące marketingu usług zdrowotnych opracowane przez specjalistów. Ponadto, w dalszym ciągu można zadawać pytania ekspertom. Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie.