Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

"Jak się robi PR w ochronie zdrowia" – po raz trzeci

www.medicalonline.pl | 2010-06-30
18 czerwca 2010 w Warszawie po raz trzeci odbyła się konferencja naukowo-szkoleniowa  "Jak się robi PR w ochronie zdrowia". Konferencja organizowana jest przez czasopismo Ogólnopolski Przegląd Medyczny oraz Akademię ELAMED przy współpracy z Instytutem „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”.

Już po raz trzeci spotkają się specjaliści oraz praktycy, na co dzień odpowiedzialni za wzmacnianie relacji z pacjentem, komunikację z otoczeniem lokalnym, mediami oraz budowanie pozytywnego wizerunku. Konferencja będzie dotyczyć komunikacji w ochronie zdrowia,  roli rzecznika prasowego placówki, promocji szpitala poprzez promocję zdrowia, a kierowana jest do osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku placówek medycznych czyli szefów i specjalistów ds. PR i marketingu, rzeczników prasowych, dyrektorów i kierowników publicznych i niepublicznych placówek medycznych, szefów i pracowników agencji PR, które specjalizują się w obsłudze rynku medycznego.  Konferencja będzie wzbogacona o warsztaty z wypowiedzi przed kamerą oraz metod organizacji profesjonalnej konferencji prasowej.
Program obrad:
•    Rafał Staszewski, Uniwersytet Medyczny, Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego, Poznań: Czy szpital - w obszarze PR - powinien korzystać z usług zewnętrznych?
•    Mirosław Rusecki, Agencja Reklamowa PROMARTE Sztuka Promocji, rzecznik prasowy WSS nr 5 im. Św. Barbary, Sosnowiec: Czy szpital jest skazany sam na siebie w kontakcie z mediami - słowo za współpracą szpitala i agencji PR
•    Paweł Trzciński, konsultant ds. komunikacji CZD, Warszawa: Lepiej zrozumieć rolę mediów – ewolucja i specjalizacja
•    Warsztaty z wypowiedzi przed kamerą – prowadzi TV ELAMED, komentuje Paweł Trzciński
•    Jakub Gołąb, ekspert w zakresie komunikacji w ochronie zdrowia, Health Project Management, Warszawa: Jak zorganizować profesjonalną konferencję prasową?
•    Adriana Wilczyńska, rzecznik prasowy Szpitala Wojewódzkiego, Zielona Góra: Promocja szpitala przez promocję zdrowia – skuteczne czy przereklamowane?
•    Marcin Kautsch, Wioletta Giertuga, Instytut Zdrowia Publicznego, Kraków: Marketing placówek medycznych – wnioski z badań przeprowadzonych na zlecenie „OPM”
•    Czy szpitalowi potrzebna jest współpraca z agencją PR? - dyskusja słuchaczy, wykładowców i zaproszonych gości
Więcej informacji na temat konferencji:
www.elamed.pl/oferta/akademia-elamed/aktualne-szkolenia/85