Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

Starbucks i Dr Clown dla polskich szpitali

Questia PR | 2010-06-01
Firma Starbucks  zdecydowała się wesprzeć Fundację „Dr Clown” w organizacji imprezy dla dzieci i rodziców „Dzień Dziecka pod znakiem Czerwonego Noska”, która odbyła się w dniach 29 i 30 maja 2010 roku na Nowym Świecie w Warszawie. To już druga edycja „Dnia Czerwonego Noska”, którego celem było przede wszystkim zbieranie środków na stworzenie „kącików zabaw” dla dzieci
w szpitalach.


Przez te dwa dni, w godzinach od 12.00 do 19.00 na dzieci oraz ich rodziców czekały liczne atrakcje. Mogli oni wziąć udział w konkursach i zabawach z clownami, posłuchać bajek czytanych przez znanych aktorów i piosenkarzy oraz rozwijać swe talenty na warsztatach malarskich. Fundacja przygotowała też wiele innych atrakcji i niespodzianek oraz ciekawych występów scenicznych.

Wszyscy wolontariusze Fundacji, zaangażowani w organizację akcji „Dzień Czerwonego Noska” otrzymają kupony na darmową kawę Starbucks w naszej kawiarni przy ulicy Nowy Świat 62. Podczas imprezy partnerzy Starbucks, podobnie jak wolontariusze „Dr Clowna”, będą nosili czerwone noski, charakterystyczne dla cyrkowych clownów.
 
Tematem przewodnim „Dnia Czerwonego Noska” oraz jego celem charytatywnym będzie zbieranie funduszy na stworzenie „kącików zabaw” dla maluchów w przychodniach przyszpitalnych i w szpitalnych oddziałach dziecięcych. Podczas imprezy Fundacja „Dr Clown” będzie również zbierać stare telefony komórkowe,
z których dochód zostanie przeznaczony na stworzenie wyżej wspomnianych „kącików zabaw”. Szczegóły akcji zostały zaprezentowane na stronie Fundacji www.drclown.pl. Wraz z Fundacją „Dr Clown” Starbucks zaprasza wszystkich do wspólnej zabawy.

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni albo na strony: www.starbucks.com, www.starbucks.pl 

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, freshpoint i Rodeo Drive w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. W Stanach Zjednoczonych AmRest zarządza restauracjami Applebee’s. AmRest zarządza kawiarniami Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu