Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

Targi nie tylko dla podniebienia, ale i zdrowia

www.wineandspirits.pl
Targi nie tylko dla podniebienia, ale i zdrowia

Już w maju druga edycja targów Wine & Spirit

Bogata oferta gatunków alkoholi z całego świata, degustacje, nowości produktowe, bezpłatne warszaty prowadzone przez fachowców to tylko niektóre punkty programu kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Alkoholi Wine & Spirits. Już 26 i 27 maja 2010 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie dowiemy się jakie jeszcze atrakcje szykują dla nas organizatorzy.

Jest wiele powodów, dla których warto zarezerwować czas na uczestnictwo w targach. Organizatorzy zaproponowali wiele innowacji, dzięki którym tegoroczna edycja imprezy będzie ciekawa i owocna zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających. Firmy, prezentujące swoje produkty podczas Wine & Spirits, mogą liczyć przede wszystkim na spotkania z właściwie dobranymi grupami odbiorców. Wśród nich znajdą się osoby decydujące o zakupie alkoholi z punktów sprzedaży takich jak: sklepy specjalistyczne, sieci sklepów i supermarketów, przedstawiciele branży HoReCa, importerzy, dystrybutorzy, a także klienci ostateczni. Każdy producent, dystrybutor lub importer będzie miał okazję do przeprowadzenie degustacji swoich produktów na specjalnie przygotowanej powierzchni ekspozycyjnej, a także prezentacji swojej firmy w salach konferencyjnych.
Dodatkowo wystawcy Wine & Spirits będą mieć szansę na wyróżnienie w zorganizowanym we współpracy z Magazynem Wino konkursie The Best of Wine & Spirits 2010. Wyróżnienia będą przyznawane w 5 następujących kategoriach: najlepsze wino czerwone, najlepsze wino białe, najlepsze wino musujące, najlepsze wino różowe i najlepsze wino słodkie. Informacja o laureatach pojawi się we wszystkich najważniejszych mediach branżowych. Zwycięskie wina otrzymają prestiżowy tytuł The Best of Wine & Spirits 2010, który stanowi znakomity element do wykorzystania w kampanii promocyjnej zarówno wina, jak i firmy.
Zwiedzający będą mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy podczas bezpłatnych warsztatów, zorganizowanych przy współpracy partnerów merytorycznych Targów. Dla branży przewidziane zostały dwa szkolenia.

Pierwsze z nich kierowane jest do menedżerów oraz właścicieli punktów sprzedaży napojów alkoholowych. Warsztaty Merchandising w alkoholach. Cuda czy praktyka? odpowiedzą na pytanie jak zwiększyć sprzedaż napojów alkoholowych w sklepie, hipermarkecie oraz innych punktach sprzedaży poprzez ekspozycje produktów, a także wystrój pomieszczenia. Certyfikowani trenerzy z firmy Catman Polska przedstawią swoje doświadczenia zdobyte podczas wieloletniej pracy w handlu alkoholami oraz praktyczne wskazówki jak osiągnąć sukces stosując proste zasady merchandisingu.

Drugie szkolenie: Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji? Alkohol kluczem do sukcesu kierowane jest do menadżerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Praktycy opowiedzą o tym jak skomponować menu alkoholowe i dobrać kartę alkoholi do potraw oraz charakteru lokalu. Warsztaty będą prowadzone przez utytułowanych mistrzów barmańskich z Flair Academy, którzy pokażą jak w prosty sposób wyróżnić restaurację poprzez odpowiedni wybór alkoholi oraz styl pracy barmana.
Szkolenie wprowadzające w świat win przeznaczone jest dla wszystkich miłośników wina. Organizatorzy zapraszają do podróży przez regiony, odmiany, rodzaje, roczniki i style, w której przewodnikami będą doświadczeni wykładowcy z Collegium Vini, od lat promujący kulturę wina w Polsce. Szkolenie pozwoli każdemu z uczestników dowiedzieć się jak rozpoznawać wina z różnych regionów,  jak dobierać poszczególne rodzaje win do odpowiednich potraw, a także co sprawia, że jedne wina nam smakują, a inne nie.

Więcej informacji na www.wineandspirits.pl
II Międzynarodowe Targi Alkoholi Wine & Spirits
26 -27 maja 2010, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
ul. Marsa 56c, Warszawa