Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

PROMOCJA PRODUKTÓW LECZNICZYCH W INTERNECIE - nowe przepisy, orzecznictwo GIF, interpretacje prawne

MedicalOnline.pl

20 stycznia 2010 roku, Warszawa 

W PROGRAMIE 
 
- Internetowe kampanie reklamowe z lekiem w tle
Mec. Magdalena Wojciechowicz (Dyrektor Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego)
Dr Marek Świerczyński (adwokat, Backer&McKenzie)
 
- Odpowiedzialność za naruszenie przepisów o reklamie produktów leczniczych
Mec. Magdalena Wojciechowicz (dyrektor Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego)
 
- Nazwy leków w komunikacji internetowej
Agnieszka Gałązka-Kuszczyk (Kancelaria Prawna LDS Łazewski Depo i Wspólnicy)
- Podatkowe aspekty reklamy produktów leczniczych - ustalanie skutków działalności promocyjnej na zobowiązania podatkowe
Dorota Walerjan (Kancelaria Prawna Lovells)
 
- Główne problemy w funkcjonowaniu systemu dystrybucji leków i postulowane zmiany legislacyjne
Irena Litwa-Parużyńska (Wiceprezes Dolnośląskiej Izby Aptekarskiej Regionu Legnickiego)
 
- Sponsoring jako forma współpracy i kształtowania wizerunku firmy farmaceutycznej
Mec. Tomasz Bil (Kancelaria Kuczek Maruta)
 
KOSZT UDZIAŁU jednej osoby: 
700 zł + 22% VAT
 
WIĘCEJ INFORMACJI
 
Kontakt z organizatorem: Agata Soboń: pr@cpi.com.pl 

 

Brak tagów