Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

PANI TERESA MEDICA S.A. odświeża opakowania dla linii produktów krajowych i eksportowych

MedicalOnline.pl | 2009-07-15

PANI TERESA MEDICA S.A. producent tekstylnych i dziewiarskich wyrobów medycznych  zrealizował kolejny cel strategicznego planu marketingowego Spółki. Tym samym od lipca 2009 wszystkie produkty linii krajowej dla marki PANI TERESA oraz eksportowej BASIS dostępne są w nowych opakowaniach. 

Wprowadzone modyfikacje mają na celu utrwalenie nowoczesnego wizerunku marki obecnej na Polskim rynku od 19 lat oraz kształtowanie i rozwój pozycji Spółki jako lidera rynku. Docelowo przeprowadzony  lifting  ma posłużyć jako czynnik determinujący wzrost sprzedaży krajowej oraz przyspieszyć ekspansję na rynki zagraniczne.
Forma graficzna oraz zawartość merytoryczna opakowań eksportowych spełnia wszelkie wymogi formalne i prawne niezbędne do dystrybucji wyrobów medycznych na  poszczególnych rynkach. Jednocześnie szata graficzna została opracowana przy ścisłej współpracy z agencjami zagranicznym tak aby odpowiadała trendom panującym na rynkach zarówno Europejskim  jak i Stanów Zjednoczonych.
Dzięki nowoczesnej i praktycznej konstrukcji opakowania są niezwykle ergonomiczne. Wysoka jakości użytych tworzyw gwarantuje trwałość adekwatną do wysokiego poziomu produktów oraz doskonałą ich ochronę przed działaniem czynników zewnętrznych. Na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że wszystkie opakowania są przyjazne dla  środowiska.
Nowoczesna i czytelna grafika przy zachowaniu intensywnej kolorystyki marki PANI TERESA to najsilniejsze cechy nowych opakowań. Dzięki temu opakowanie doskonale oddaje charakter produktu, umożliwia lepszą jego wizualizację oraz komunikację z Klientem. Wysoką wartość informacyjną opakowań  podkreślają czytelne zdjęcia produktowe oraz bardzo obszerne wskazania dotyczące użytkowania produktu.
Wprowadzenie nowych opakowań to jeden z kilku czołowych celów marketingowych Spółki zaplanowanych na 2009 rok. Kolejnym etapem prac będzie rozszerzenie linii produktowej marki BASIS ACTIVE®, które zaplanowane jest na III kwartał 2009 roku. Poprzez prowadzenie tak intensywnych działań kreacyjnych i stały rozwój linii produktowych pragniemy wychodzić naprzeciw potrzebom rynku, aby na najwyższym poziomie sprostać oczekiwaniom Klientów oraz kreować nowe trendy na rynku wyrobów medycznych.

W pierwszym kwartale 2009 roku przychody PANI TERESA MEDICA S.A.  wzrosły o 3,84 proc. w relacji do analogicznego okresu roku ubiegłego i wyniosły 3,9 mln zł. W tym czasie Spółka wypracowała zysk netto na poziomie 718 tys. zł.
 

MedicalOnline.pl 15.07.09

Brak tagów