Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

J&J: Eryka Gizińska nowym Dyrektorem ds. Komunikacji i Marketingu

MedicalOnline | 2009-06-10

Eryka-Maria Gizińska z początkiem maja br. objęła stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Marketingu w Johnson & Johnson Poland, Medical Devices and Diagnostics (MDD). Jest odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i egzekucję spójnej komunikacji marketingowej dla polskiego oddziału MDD. Odpowiada również za politykę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Do zakresu jej obowiązków należy także współpraca z mediami oraz koordynacja działań z obszaru Public Affairs.

„Bardzo cieszę się, że dołączyłam do zespołu jednej z najbardziej innowacyjnych firm branży medycznej, jaką jest Johnson & Johnson Poland MDD” – mówi Eryka-Maria Gizińska. „Firma ma ponad 200-letnią tradycję, a oferta produktowa wyróżnia się doskonałą jakością. Umacnianie pozycji w polskim środowisku medycznym, jak również budowa świadomości marki poza branżą, jest dla mnie ciekawym wyzwaniem zawodowym. Jestem przekonana, że z pomocą fachowego zespołu, jaki zastałam w firmie, szybko osiągniemy założone cele”.

Eryka  Gizińska ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu i PR, które zdobywała realizując projekty dla najcenniejszych marek świata. Przez wiele lat związana była z branżą nowych technologii - ostatnio pracowała w Microsoft, jako PR Manager oraz Marketing Communiaction Manager, wcześniej była rzecznikiem prasowym i dyrektorem ds. komunikacji w IBM Polska. W poprzednich miejscach pracy zajmowała się tworzeniem strategii komunikacyjnych, odpowiadała za współpracę z mediami, komunikację wewnętrzną, działania marketingowe oraz CSR. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami. Zespoły, którymi kierowała, kilkakrotnie osiągały najlepsze wyniki w strukturach regionalnych. Swoją karierę zaczęła w agencji PR – Sigma International Poland.
Eryka jest członkiem akademii PR, brała udział w obradach jury „Złotych Spinaczy” i wielokrotnie wygłaszała prezentacje na kongresach branżowych poświęconych PR. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Zarządzania i Marketingu.

Brak tagów