Szukasz sprzętu medycznego? Wypełnij darmowe zapytanie
Wypełnij darmowe zapytanie
MedicalOnline.pl wyszukuje najlepszych dostawców
i przesyła im Twoje zapytanie
Dostawcy przesyłają Ci oferty handlowe dotyczące zapytania
sprzęt medyczny
Wyślijzapytanie ofertowe

Rusza kampania reklamowa Centrum Medycznego ENEL-MED

MedicalOnline | 2009-06-02

Centrum Medyczne ENEL-MED rozpoczęło kampanię reklamową. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności ENEL-MED-u, a także budowanie wizerunku firmy jako marki premium w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Kampania swoim zasięgiem obejmie wszystkie miasta poza Warszawą, w których spółka posiada swoje oddziały.

- Jest to pierwsza tak zintensyfikowana i przeprowadzona przy jednoczesnym użyciu zróżnicowanych kanałów komunikacji, kampania reklamowa ENEL-MED-u - mówi Martyna Żak, kierownik Marketingu Centrum Medycznego ENEL-MED. – Lokalne rynki dysponują bardzo dużym potencjałem w zakresie świadczenia prywatnych usług medycznych, który w 2009 r. zamierzamy pełniej wykorzystać – podsumowuje Martyna Żak.

Podczas kampanii zostaną wykorzystane zarówno billbordy (12x4m i 6x3m), plansze citylight (120x180cm), plakaty w centrach handlowych, jak i inserty do prasy. Działania wkroczą również do Internetu. Na wybranych portalach zostaną zamieszczone banery internetowe, pojawią się także reklamy w wyszukiwarce Google. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Albert Lumberjacker.

Równocześnie z kampanią reklamową ruszy akcja bezpłatnych konsultacji medycznych w wybranych specjalizacjach. Pacjenci z Krakowa, Poznania i Wrocławia będą mogli skorzystać z wizyty u ginekologia, dermatologa, alergologa, okulisty, ortopedy i kardiologia.

Brak tagów